Wednesday 19 October 2011

HASRULHASSAN.COM - Inilah Blog Saya

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan..


Lalalalala...


Salam semua,
 
    Saya rase saya punye blog paling X MENARIK kot!!rasenye blog saya ibarat BABY yang baru lahir..seperti kain putih yang belom di corak2kan lagi untuk menjadi lebih menarik dan cantik.Saya sangat2 baru n kadang kala kurang menjenguk blog saya sendiri..tapinye saya sangat berMINAT untuk berblog seperti orang lain..Buat mase ni, blog saya cite mengenai kehidupan saya sendiri..tunggu la nanti mungkin ia akan jadi LEBIH MENARIK suatu mase nanti,INSYAALLAH..

   Kalau nk ckp sape yang mendorong tu....huuurmm,MACAM XDE yang mendorong cumenye saya sllu bce n buka blog org lain n byk citer2 yang mereka kongsi!!MENARIK...dari situ saya fikir,klu saya de blog saya sendiri pon mesti MENARIK juge!!!So,pe lagi....LET's TRY & DO IT...

   BLOGGER yg bg semangat??kawan se opis sy, alamak luper nme blog dia tp klu x silap, De5s Diary..ngeeee :)) Dia byk bg info...LIKE!!!







No comments:

Post a Comment